28 Eylül 2013 Cumartesi

İNTERNETTEN PARA KAZANMA KONUSUNDA MERAK ETTİKLERİNİZ


Son yıllarda, dünyada ve Türkiye'de internet kullanım oranları ciddi bir şekilde artmıştır. İnternet kullanımının yaygınlaşması ile birlikte, internet üzerinden yapılan ticaret ve elde edilen gelir de ciddi rakamlara ulaştı ve bu da her kesimden internet kullanıcısının iştahını kabartmaya başladı, internetten para kazanmak isteyenler için ciddi fırsatlar doğurdu.

Not:Türkiye İstatistik Kurumu tarafından yapılan araştırmaya göre (Ağustos 2013), 16-74 yaş grubundaki bireylerde bilgisayar ve İnternet kullanım oranları sırasıyla %49,9 ve %48,9’dur. 
internetten para kazanma

Benim İnternetten Para Kazanma Hikayem:
Öncelikle şunu belirteyim, internetten nasıl para kazanılacağını, ben kendi kendime, yine internetten araştırarak, bu konuda yayınlanmış makaleleri okuyarak, deneyerek, uygulayarak öğrendim. Tabiki böyle olunca, internetten para kazanmaya başlamam  biraz zaman aldı. Zamanım müsait olduğu için, kendi kendime yeni bir şeyler öğrenmek, başarmak beni mutlu etti. 
Bu arada, kısaca sizlere kendi hayat hikayemden bahsetmek istiyorum. Boğaziçi Üniversitesi mezunuyum, üniversiteyi de herhangi bir kursa gitmeden kendi kendime çalışarak kazandım. Buradan, çok zeki olduğum gibi bir kanıya varırsanız, yanılmış olursunuz. Çok zeki değilim ama çalışkanım, kolay kolay pes etmem, başladığım bir işi sonuna kadar bitirmek için çabalarım. Üniversite sonrası, uzun yıllar Türkiye'nin önde gelen 2 holdinginde çalıştım. Zaman içerisinde, hayat felsefem biraz değişti, inançlarım doğrultusunda yaşayabilmek uğruna, ciddi bir maaşı ve kariyeri, elimin tersi ile iterek istifa ettim. Birkaç ay kafamı dinledim, yoğun ve stresli bir iş yaşamından sonra kendime yeni bir hayat düzeni kurmaya çalıştım. Bu zaman zarfında anladım ki, boş durmak, üretmeden vakit geçirmek bana göre değildi. Fakat, tekrar iş hayatına dönmek belli kalıplar içerisinde çalışmak da istemiyordum. Ne yapabilirim, diye araştırırken internetten para kazanma kavramı ile karşılaştım. Para kazanma konusunda benim için temel kriter bu kazancın helal olup olmadığı idi. İnternetten para kazanma konusunun helal olduğuna ikna olduktan sonra, bu konuda çeşitli yollar denedim, araştırdım, sonunda ciddi bir bilgi birikimim oldu ve internetten para kazanma konusunda en doğru yöntemi bulmuştum. 

İnternetten Para Kazanma Konusunda Merak Ettikleriniz?

İnternetten Para Kazanmanın Avantajları
* Başkaları tarafından sizlere dayatılan belli kalıplar içerisinde ve saatlerde çalışmak zorunda kalmadan, kendi belirleyeceğiniz saatlerde çalışma imkanınız olur. Hatta sisteminizi kurduktan sonra, bazı günler hiç çalışmadan, hatta siz uyurken bile internetten para kazanabilirsiniz.

* Bilgisayar ve internet erişiminin olduğu her yerden çalışabilirsiniz. Evinizde, deniz kenarında,  hatta şehirlerarası otobüslerde bile.

* Bir kere işin püf noktalarını öğrendikten sonra, her defasında çok daha kolay bir şekilde yeni sistemler kurabilirsiniz, yeni şeyler öğrenerek sürekli kendinizi geliştirebilirsiniz.

İnternetten Para Kazanmanın Dezavantajları
* İlk aylarda umduğunuz kadar çok para kazanamayabilirsiniz

* Deneme yanılma yöntemini kullanırsanız, yanlış yöntemleri deneyerek moraliniz bozulabilir

İnternetten Para Kazanmak İsteyen Kişi Ne Tür Özelliklere Sahip Olmalıdır?
* Herşeyden önemlisi "sabırlı" olmalıdır
* Azimli
* Düzenli çalışmalı
* Türkçe'yi güzel yazabilmeli
* Temel internet bilgisi internetten para kazanmaya başlamak için yeterlidir. Google'da arama yapabilen, e-mail yazabilen, Facebook, Twitter gibi sosyal ağlara üye olup, bu ağlarda paylaşım yapabilen herkes internetten para kazanabilir.

Hiç Çalışmadan İnternetten Para Kazanmak Mümkün Mü?
İnternetten çalışmadan, çok kolay para kazanabilirsiniz, dersem, yalan söylemiş olurum. Bu şekilde söylemlerde bulunanlara da itibar etmemenizi tavsiye ederim. Çalışmadan "helal yoldan" para kazanılabileceğini ben zannetmiyorum, inanmıyorum. Her işte olduğu gibi, internetten para kazanma işinde de, işin başında biraz fazla çalışmak,  emek harcamak zorundasınız. Sisteminizi kurana kadar günde 2-3 saat düzenli olarak çalışmanız gerekir. Ama sistemi kurduktan sonra, siz internette dolaşırken, gezerken dolaşırken, hatta siz uyurken bile para kazanırsınız.

İnternetten Para Kazanmak İçin Bir Kitap Almak Zorunda mıyım?
İnternetten para kazanmak için, tabiki bir kitap almak zorunda değilsiniz. Vaktiniz varsa, benim yağtığım gibi kendi kendinize araştırarak, deneme yanılma yöntemi ile tabiki internetten para kazanabilirsiniz, bu konuda uzman bir "web master" bile olabilirsiniz. Ama benim size tavsiyem, bu konuda doğruluğu, güvenilirliği birçok kişi tarafından onaylanmış birkaç kaynak var. Doğru kaynak kitabı, yine siz araştırarak da bulabilirsiniz. Bu e-kitaplardan birisini satın alıp, vakit kaybetmeden, kendinizi harap etmeden, hemen sisteminizi kurup, internetten para kazanma konusunda yol almaya başlayabilirsiniz.
Benim sizlere tavsiye edeceğim kaynak kitaplar; Goomass ve Google Kazançları e-kitapları.

Belli Başlı İnternetten Para Kazanma Yöntemleri
* Anket Doldurarak Para Kazanma,
* Blog Yazarlığı,
* Alan adı alım/satım,
* Reklam Kiralama 
* Satış Ortaklığı ''Affiliate Marketing''
Bu yöntemler içerisinde, uzun süreli para kazanabileceğiniz, sürdürülebilir olanı "Satış Ortaklığı" yöntemidir.

Kısaca Satış Ortaklığı Nedir?
Firmaların ya da gerçek kişilerin satmak istedikleri, fiziki ürün, dijital kitap, yazılım ya da servisleri, bu ürünlere ait web sitelerini kullanarak satan ve bu satşlar üzerinden komisyon alan kişiye "satış ortağı" denir. Yapılan bu işe de "Satış Ortaklığı", İngilizcesi "Affiliate Marketing" denmektedir.

Satışlar ürün sitesinden gerçekleşmekte olup, "satış ortağı" ürün sitesine müşteri yönlendirmektedir. Satış ortağı olarak, siz, alıcıyla da satıcıyla da muhatap olmazsınız, her şey aracı web sitesi sahibi firma sayesinde yürütülür. internetten para kazanma


Satış Ortağı (Siz) Komisyonunuzu Kimden Alır?
Bu konuyu şöyle bir örnek ile izah edeyim; siz web sitenizde ya da başka kanallarla bir firmanın ürününü tanıttınız ve sizin tanıtım linkinizi tıklayan bir kişi bu ürünü satın aldı. Bu durumda, siz komisyonunuzu aracı web sitesinden alırsınız. Satıcı ile alıcı ile, siz muhatap olmazsınız. Alıcı, sizin linkinizi tıklayarak ürünü satan firmadan satın alır. Satıcı firma, alıcıya ürünü teslim eder, siz bunların hiç birisi ile ilgilenmezsiniz. Satın alma işlemi internetten sizin tanıtım linkiniz tıklanarak gerçekleştiği için siz aracı web sitesi sahibi firmadan komisyonunuzu alırsınız.

Bu İş Yasalara Uygun mu, Buradan Elde Edilen Kazanç Helal mi?
Evet. Daha önce de belirttiğim gibi, benim için temel kriter, bu işin yasal olup olmadığı, elde edilen kazancın helal olup olmadığı idi. Satış sonrası kazandığınız komisyon üzerinden satış ortaklığı sistemini yürüttüğünüz şirket, sizin adınıza devlete verg- stopaj öder, komisyon sizin hesabınıza bu vergiler ödenmiş olarak aktarılır.

İnternetten Para Kazanmak İstiyorum, Öncelikle Ne Yapmalıyım?
* Öncelikle bu işi kendi kendinize araştırarak, deneyip yanılarak mı yoksa kaynak bir kitaptan faydalanarak mı yapmak istiyorsunuz buna karar vermelisiniz.
* Eğer çok vaktim yok, vakit kaybetmek istemiyorum diyorsanız size tavsiye edebileceğim 2 tane e-kitap var: Goomass ve Google Kazançları.
* Eğer kendi kendinize öğreneceksiniz, Google'da sorgulama yaptığınızda, karşınıza bu konuda birçok makale çıkacaktır.
Ayrıca, www.internettenparakazanmaavm.blogspot.com sayfasında "satış ortaklığı" ile internetten para kazanmak için yapmanız gerekenleri adım adım bulabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder